Direktlänk till inlägg 6 augusti 2014

Svettigt och varmt!

Av Fru Lundgren - 6 augusti 2014 14:41

Jo idag så kom Mia hit vid lunch och vi tog Quetcho och Ettan för att dra ut i skogen och rida. Det var grymt varmt men tack och lov var det ändå inte så tryckade varmt i skogen. Ettan var med vild en tam och kastade med skallen och ville ha fria tyglar så hon fick springa i den takt hon ville. Men jag gav mig inte och tillslut så gav hon sig. Mia invigde den nya sadeln på Q och hon sa att hon aldrig skulle kliva av men jag lyckades ändå få av henne frivilligt sen då vi kom tillbaka till stallet.  

Man ser på bilden hur svettig Q är. Ettan var också grymt svettigt. Men i denna värme så är det ubre konstigt. Det är ju BABA 28 grader i skuggan.

Nu ska jag vara med min man och älskade son. Ska baka till kalaset på lördag då max idag fyller 1 år!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Torsdag 6 juni 21:04


Idag så har det regnat och jag tänkte att SMHI skulle ha fel då de visade att det skulle bli sol senare under kvällen, man det var jag som fick fel för alla moln försvann och himlen är nu blå och solen lyser sådär magiskt som den kan göra på en somma...

Av Fru Lundgren - Måndag 3 juni 13:03


Jag är lite less nu på att febern bara kommer och går hela tiden. Nu har jag igen 2 barn med feber och ena dagen är de helt feberfri för att nästa dag ha 39 graders feber igen. De är också förkylda (snoriga och hostiga) men jag börjar tycka det är jo...

Av Fru Lundgren - Lördag 1 juni 10:22

Idag är det den 1 juni och det är bara några enstaka dagar kvar för grabbarna i skolan och sen får de sommarlov. Milla gjorde sin sista dag på sin förskola i torsdags och nu har hon sommarlov tills skolan börjar den 20 augusti. Vi har som inga direkt...

Av Fru Lundgren - Fredag 31 maj 19:48

Man går runt här hemma och har lock i örat så man nästan är döv. Man hör knappt något och det man hör låter jätte konstigt. Hatar då man är förkyld och får lock i öronen, speciellt då det är på båda öronen. Så jag hoppas det snart släpper så man kan ...

Av Fru Lundgren - Onsdag 29 maj 10:48

Det är strålade sol och sjukt varmt både ute och inne. Barnen har feber och jag lider med dem i denna värme. Det är inte alls kul att ha feber då det är så varmt och jag kan inte slå på ACn då barnen ligger i soffan och den är ovanför soffan. Så jus...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards