Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Fru Lundgren - 30 juni 2013 23:30

Varför måste jag vara jagad av oturen hela tiden?????

Ettan är sjuk och har nu börjat ändra sitt humör vilket lätt till att hästarna är inte alls lika bra kompis så på sista tiden så har dom bråkat med varandra lite nu och då. Sen så har Ettan både sprakat och bitit på Pajsen lite här och var men inget som varit farligt. Sen ikväll så hade hon sprakat han mitt på låret så han hade ett sår och var svullen.. Så nu hoppar han runt på tre ben och är inte så sugen att stå så mycket på sitt ena bakben. Men jag hoppas att det blir bättre i veckan annars så ringer jag vetten och ber att dom kommer ut och kollar på han. Ettan var då svullen i benet igen efter att ha sprungit runt i hagen då Cissi var idag och red Pajsen. Suck! Han hade då en grymt dålig dag idag då hon red. Han ville som verkligen inte göra något och var sur hela tiden. Men ibland kan han ju ha en sådan dag. Det kan ju alla ha. Inget jag kan göra åt.

Av Fru Lundgren - 30 juni 2013 10:00

Jag är verkligen helt i kroppen och skallen efter att ha stått både fredag och lördag kväll på stadsfesten i skellefteå. Jag och min man hade köpt biljetter till oss och pappa som födelsedagspressent till han. Han har pratar om att han skulle vilja gå och i år var det grymt bra artister som skulle vara där så vi passade på at gå då. Mamma följde också med men hon betalade sin egna biljett. Vi hade grymt kul och tur med vädret så man ska verkligen inte klaga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards