Alla inlägg den 3 mars 2022

Av Fru Lundgren - 3 mars 2022 07:24

Älskade lilla Freja har inatt sovit så bra att jag enbart behövt stiga upp varannan- var tredje timme med henne och det är ju skönare än att vara uppe med henne 1 gång per halvtimme för att hon saknar sina syskon. Man blir så seg då man inte kan sova så som man är van vid. Men bara att bita ihop för man har ju själv valt att ha valp. Då jag sen steg upp vid 06.50 och hade ute alla hundar som började det spruta näsblod. Så nu sitter man på golvet i köket och försöker att inte svimma. Min kropp hatar att se blod (förutom då jag har mens) och vill då både spy och svimma pga bakomliggande saker som hänt för många år sedan. Så just nu vet jag inte om jag ska svimma eller spy. Men försöker att göra mitt bästa och inte göra något av dessa sakerna. Grabbarna ska ju till skolan så jag måste ju fixa dom. Så morgonen hade ju kunnat börjat bättre om ni frågar mig.

Men god morgon på er i alla fall och hoppas eran morgon är bättre än min och att ni kommer få en bra dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards