Alla inlägg den 9 november 2022

Av Fru Lundgren - 9 november 2022 14:47

Barnen är sjuka (feber och snuviga) och även min man är snuvig. Det är bara jag och Max som klarat oss från detta, men det kanske kommer senare då alla andra är friska igen. Jag hade så sjukt mycket planer med då minstingen är så mammig att han gråter tills han kräks om jag lägger ner honom så har alla mina planer fått ändras och jag är glad att kunna lämna han en stund hemma med deras pappa så kan jag i alla fall smita iväg en stund ut i stallet och ut med hundarna. Men det blir ändå lite stressigt att veta att han inte är nöjd och han är även missnöjd då han är med mig. Så jag lider med honom just nu.
Ska försöka fixa så man i alla fall kan börja städa gården i helgen då jag vet att snart står vi här med en meter snö och man inte har hunnit städa. Snön kom lite inatt så det är lite lite snö på marken så man börjar bli lite stressad nu då man verkligen känner att man måste skynda sig nu och städa. Så min helg blir att städa gården så slipper man stressa med det sen. Skönt att min man också är hemma så man kan städa tillsammans för det går fortare.
Jag hoppas ni andra har haft en bra start på veckan och att ni kommer få ha en bra fortsättning av veckan. Kanske har ni något kul planerat eller så kanske ni ska som jag, försöka städa inför vintern. Vad ni än ska göra så hoppas jag ni får det trevligt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards