Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Fru Lundgren - 11 juni 2021 18:15

Idag har det varit en skön fredag om man nu inte räknar med blodsockerfallet jag fick i morse och tvingades lägga mig en stund på soffan så jag inte skulle falla ihop på golvet och svimma. Men i övrigt så har hela dagen varit bra. Efter att grabbarna åkt till skolan och förskolan så satte jag och Milla oss ute på altanen och lät alla hundar vara ute på gården med oss. Sen for vi till skogen med Milla då hon red Lillan och hundarna var med och sprang lös. Sen cyklade vi och hämtade grabbarna från skolan och förskolan och sen då vi kom hem så åt vi mellis innan jag sen skuttade ut i stallet och red Troy i skogen med Demo som handhäst. Red barbacka så blev bara skritt och trav.
Barnen lekte ute på gården i detta fina väder och min man passade på att klippa gräset. Så vi har som varit ute nästan hela dagen.

Nu ligger vi alla i soffan har chips och ser film. Mannen åkte iväg på sista nattjobbet för denna vecka. Så blir en lugn kväll nu och det känner jag att man behöver.

Hoppas ni alla andra haft en bra dag och att ni får en bra kväll. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards