Alla inlägg den 9 juni 2021

Av Fru Lundgren - 9 juni 2021 09:14

Just för stunden ligger jag på soffan. Grabbarna är i skolan/förskolan, hästarna på betet, hundarna har fått frukost och varit ut så dom ligger nu och sover igen och Milla sitter vid mig och äter ett äpple medan hon kollar på surfplattan. Ska själv ta och fixa något att äta och sen ska man ut och sätta sig en stund på gården i solen. Kände nyss att jag fick lite nackspärr på höger sida om nacken så blir att leta fram värmekudden och låta den ligga på ett tag. Nackdelen med att det är sol och varmt är att man inte kan ha tigerbalsam på nacken då detta inte får komma i kontakt med solen och hur kul ser det ut om man en solig dag går med polotröja eller halsduk. Haha. Så får sätta på det ikväll istället och sen duscha innan man går ut i morgon.
Nu är det bara 1 vecka kvar och sen går mina älskade grabbar på sommarlov. Tiden går så fort och det känns inte som om ett år av skolan redan gått. Älskade Max börjar 2:an till hösten och älskade Milian börjar förskoleklass. Sen då Milla blir 5 år ska hon få börja förskolan. Är ju hemma med dom tills dom blir 5 år och sen får dom börja vara 15 timmar per vecka på förskolan så man som gör en mjukstart inför skolan och dom får lära känna sina klasskompisar och lära sig att vara borta från mig en stund. Detta har funkat grymt bra och det är så kul att kunna vara hemma med dom längre än bara 1 år.

Nej nu ska man ta och försöka äta och kicka igång denna dag.

Önskar er alla en bra dag och hoppas ni hinner njuta en stund av solen. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards