Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Fru Lundgren - 28 oktober 2015 10:12

Jag var så nervös och mådde så illa då jag lyfte upp en halt och dålig hund i bilen, jag var rädd att detta kanske var slutet på våran resa. Han hade blivit sämre igen och det var ett stort bakslag. Resan till stan kändes oändligt lång och väntetiden innan det blev våran tur kändes som en tortyr. Jag minns inte ens vad jag tänkte.
Men så blev det våran tur. Jag släppte bara Toretto's koppel och lät han få gå fritt efter mig så han fick se hur han rördes. Sen kom domen. Bogen var låst, antagligen efter att Toretto smet ut i helgen och levde loppan på gården. Men fick beröm på hur fin i kroppen han var i övrigt. Ingen låst nacke eller något, så massagen och stretchövningarna jag gjort med han har gett resultat. Är så glad att jag kom på att jag kan ju göra det och på samma sätt börja träna in trick med han. Dom sa inte ens till mig att jag skulle göra dessa övningar, men kände att lite av dom kan ju inte döda.
Nu blir det 1 promenad på 5-10 minuter per dag nu ett tag för att börja bygga upp hans muskler nu då han varit så stilla i 3 veckor. Sen återbesök om en månad och då hoppas jag att vi får ett stort OK och att allt sen är bra. Så vi kan börja träna och ha kul ihop.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards