Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Fru Lundgren - 23 oktober 2015 22:54

Just nu sitter jag i soffan och jag har svårt att avgöra vad som händer på tv. Jag stirrar mer rakt fram, en att följa med på tv. Sängen låter lockande. Så jag ska strax kasta ut alla hundar och låta dom kvällsrastas innan jag sen skuttar upp och lägger mig.
Jag har även nu ikväll varit ute i stallet och tagit en promenad med hästarna. Har varit så fullt upp i veckan att jag har på kvällarna varit så trött att jag nästan sovit ståendes, vilket har då lätt till jag verkligen inte haft ork att ta mig ut till stallet och motionera dom. Men idag kände jag mig piggare och passade då på att gå en promenad med dom. Dom vart då glada och efter det så gick dom mat inne i krubborna så jag passade på att borsta upp dom.
I morgon funderar jag om att fara ut i skogen och skritta dom. Hoppas på bra väder.

Vi har ikväll varit hos mina föräldrar och lekt med min brorson milo. Han ska sova över hos mina föräldrar och mamma frågade om Max ville vara där i eftermiddag och leka med han, vilket självklart Max ville. Han tycker det är kul att leka med andra och han vill så gärna leka med Milian men han är ju för liten. Så milo som är 1 år yngre en Max, passar ju perfekt att leka med. Så dom har haft så kul nu ikväll.

Nej nu väntar sängen.

Av Fru Lundgren - 23 oktober 2015 14:18

Milian somnade ju redan kl 20 igår kväll efter att han badat med Max. Så det kändes skönt att båda barnen sov. Men jag fick bita i det sura äpplet nu på morgonen, då han tyckte att 05:30 var bra tid att stiga upp. Vilket jag verkligen inte alls höll med om. Fick han sen att somna om så väckte han mig vid 8 tiden, så då steg vi upp. Max vaknade strax efter 8 så han fick följa med oss alla ner. Rastade alla hundar och sen åt jag och barnen frukost.

Sen fick hundarna sin mat och efter att ha rastat alla en gång till och satt igång en tvättmaskin, så gick vi alla ner till momme. Max leker glatt med lastbilen och traktorn, medan Milian sover gott i sin vagn. :) vi äter även lite banan ute på gården.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards