Direktlänk till inlägg 24 april 2015

Mår förjävligt!

Av Fru Lundgren - 24 april 2015 19:50

Idag mår man allt annat en bra!!
Mjölkstockning, feber, låst nacke, sendrag i båda benen och migrän som pricken över i...! Milian har haft ont i magen inatt så han har var allt annat en glad. Så min man tog han först och gick ner så jag skulle få sova lite. Vid 04 tiden gick jag ber och bytte av min man och skickade upp han till sängen. Sen somnade Milian i vagnen efter att ha vaggat vagnen. Och jag somnade då också. Vaknade 07:20 och gav Milian mat och sen somnade vi båda om. Men då jag sen vaknade 09:45 så både jag skit!

Så jag har spenderat min dag genom att i stort sett sova bort hela dagen och jag har fått hjälp med det genom att bebe sovit under täcket med mig. Finns som inget annat att göra en att sova då man mår så dåligt att kroppen mer eller mindre känns som om den bara vill dö. Tack och lov har jag världens bästa man som ställer upp för mig. Han tog hand om barnen och lät mig sova. Väkte mig lite nu och då för att kolla om jag blivit sämre eller inte. Vilket är grymt skönt att veta att man inte är ensam och bortglömd.
Nu ska snart Max sova och efter att han nattas ska jag ut och ge hästarna mat. Sen blir det att bädda ner sig i soffan med min man och se på någon film. Hoppas att Milian slipper ha ont i magen inatt också.

Älskade Max ville också vara liten idag och han bäddade ner sig i soffan där jag legat och ville ha sin välling. Så jag blandade en liten välling till han så han blev då glad att både han och Milian har samma mat. Fast dom nu inte har det. Med då jag ibland pumpar ur från mig så äter ju Milian i en flaska precis som Max. Så det är ju enligt Max välling i båda flaskorna.

 
 
Cija

Cija

26 april 2015 19:00

Hoppas du blivit bättre. Inget av det lät kul men att ha mjölkstockning vet jag att det gör väääääldigt ont :(

http://cija.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Lördag 18 maj 17:02


Grillen är tänd och mannen min står där och grillar för fullt. Snart kommer min bror och hans vän hit för att äta med oss och sen blir det att umgås och ta en cider och öl och ev spela kite kubbspel. Perfekt slut på en underbar dag med andra ord. Gri...

Av Fru Lundgren - Fredag 17 maj 19:06


Ibland då man haft det tufft är det som om känslorna inte kommer direkt utan de kommer ett tag senare. Ikväll är det en sådan dag, min kropp vill bara gråta men jag har som inget att gråta över. Tror detta rår för att det varit lite tufft för vänner ...

Av Fru Lundgren - Torsdag 16 maj 10:04

Igår var det strålade sol och vi hade 35 grader i solen och jag tillbringade större delen av dagen att vara i skuggan på altanen med hundarna. Lilla Rufus var här igen också en stund då hans ägare skulle till stan och tyckte det kändes dumt att ta me...

Av Fru Lundgren - Tisdag 14 maj 09:56

Igår var dagen helt underbar och jag hade sett framemot att få läsa en bok då barnen somnat. Men jag fick migrän vid 20 tiden och låga på soffan hela kvällen med hundarna. Sovit dåligt inatt också pga migränen idag mår man inte heller så bra. Dock in...

Av Fru Lundgren - Måndag 13 maj 09:52


Sitter just nu ute på altanen med hundarna och njuter i solen medan jag dricker lite energidryck. Många startar morgonen med kaffe men det kan inte jag då jag får sådan sjukt mycket ångest av kaffe. Vet inte varför och jag har provat flera gånger men...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards