Alla inlägg den 24 april 2014

Av Fru Lundgren - 24 april 2014 21:13

Jo här kommer bilderna som jag lovade er från då jag hoppade med Pajsen tidigare i veckan =)

                               

 

På bild 1-9 ligger hinderna på 50 cm.

På bild 10-14 ligger hunderna på 70 cm

På dom två sista bilderna ligger hindret på 85 cm =)


Första gången vi hoppar sen hösten 2012. För sommaren 2013 var jag högravid och ville inte alls hoppträna hästarna..

Av Fru Lundgren - 24 april 2014 14:00

Jo idag har jag verkligen tillbringat min "lunch" på bästa sätt.. Både min man och max är jätte förkylda och min man har även hög feber. Så jag bäddade ner dom båda vid 10:30 tiden och så då dom somnat passade jag på att gå ut till stallet för att motionera hästarna. Mia kom även idag och red Q. Som ni märkt så skriver jag inte mycket om han här nu men det är för att Mia har han på foder och tar hand om han så jag rider han ej och tycker då att det blir så svårt att skriva om hur han varit då man rider så ja ni kommer inte läsa så mycket om han nu på ett tag. Men ja i alla fall. Jag började med att rida Ettan idag. Hon var ändå rätt så fin.Tränade med att sitta ner i traven på henne vilket hon har svårt för dom hon tror att jag vill att hon bara då sak galoppera.. Så ja det tränar vi på. Vilken hon ändå börjat fatta vad jag vill.. Sen så då jag var typ klar så kom Mia och då gick vi upp till stallet och jag bytte häst. Tog pajsen. Han var idag jätte fin som han typ alltid är. Önskar att Ettan kunde vara så fin som han är. Då skulle hon verkligen vara en fin häst. Nog för att hon är på väg att bli en fin häst redan nu och jag är verkligen nöjd med det jag lyckats med på henne. Pajsen tränade jag på att ökat och minskat tempo i galoppen på volt så det blir lite träning för han med. Han tyckte det var grymt kul =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards