Alla inlägg den 13 april 2014

Av Fru Lundgren - 13 april 2014 21:57

Vill att Ettan ska vara bra i benet nu! Är så grymt hoppsugen. Ska snart dra igång och börja hoppträna dom. Så nu hoppas jag sen att jag slipper mer sjuka/halta/skadade hästar då jag är sugen att dra igång träningen med dom på allvar. Såg att denna vecka har killarna fått jobba nästan varje dag. Duktiga jag och Mia.
Kommer börja hoppa mer med ettan och har som plan att börja tävla henne. Tror hon kan bli en fin hopphäst om jag bara lägger ner tid på henne. Hon har ju i övrigt blivit en jätte fin häst. Så jag tror verkligen på henne. Så kom nu sommaren!!

Av Fru Lundgren - 13 april 2014 21:49

Vädret var ju på morgon inte alls bra så jag var som inte alls sugen att rida. Men vid lunch kollade solen fram och passade då på att fara ut med Mia i skogen med Pajsen och Quetcho. Dom båda var hur fina som helst. Fast det var lite vattenpölar så både jag och Mia var nära att ta ett ofrivilligt bad. Haha. Men lyckades hålla oss kvar.

Sen var jag ner till stan och köpte hundfoder då dom rackarna äter en ur huset. Haha. Passade på att köpa godis också. Sen hem och äta middag. Sen kom kaj och Chrille å hälsade på och pratade. Sen for vi en snabbis ner till mamma och pappa för att hälsa på dom innan kotten sen skulle hem och sova.

Nu ligger man utslagen i soffan och funderar om man ska gå och sova. I morgon blir det att motionera hästarna och gå en runda med hundarna.

Av Fru Lundgren - 13 april 2014 11:48

Sitter nu i soffan med min man och alla hundar och har just ätit min frukost. Gav först lunch till Max som innehöll gröt toppad med päronmmos. Han tyckte det var grymt gott. Söta kotten. Jag hade tänkt rida idag men vi får se hur det blir. Vädret är ju inte det bästa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards