Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Fru Lundgren - 4 mars 2014 17:17

Jo idag gick jag och min kompis Mia med Spike, campa och "hennes" hund Charlie en timme i skogen. Hundarna tyckte det var grymt kul. Sen skuttade jag ut i stallet på dagen och bestämde för att motionera hästarna.
Tog först Quetcho och tanken var att tömköra han på banan i volt. Men slutade med att jag hoppade upp barbacka och red. Han var så grymt fin och trevlig idag att rida. Lyssnade bra och sökte sig fint neråt.
Med Ettan vart det en tömkörning runt byn efter vägen. Hon skötte sig exemplariskt och det ska bli kul att kunna börja köra henne på riktigt med vagn.
Pajsen red jag barbacka på banan och mjukade upp han på volt. For sen ut i skogen och skrittade han.
Så nu är alla hästarna motionerade och jag har även hunnit ligga och kolla på familjen annorlunda på TV4 play. Så nu ska man umgås med min man. Ska ner strax också och äta hos mamma och pappa. Alltid kul att äta hos dom då man slipper tänka på vad man ska göra för mat. ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards