Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Fru Lundgren - 28 maj 2013 14:08

Ja idag så firar jag och min man 4 år och 6 månader tillsammans. Tänkt vad tiden går fort och snart är vi föräldrar också. Jag hittade verkligen min älskade drömprins och jag är så glad att jag fick han.   

Av Fru Lundgren - 28 maj 2013 13:54

vaknade kl 05:45 med brännade ont i skallen och jag var tvungen att stiga upp och gå ner för att ta en tablett och så sen i säng igen.. Det är inte kul att vakna med ont i skallen.. Jag känner att hela min dag blir förstörd då det är så. Så min kropp var verkligen inte redo att sen kl 11:15 ta enn blodprov hos barnmorskan. Jag höll på att både spy och svimma. Sen så stack hon helt fel i min vänstra arm och var tvungen att ta om det i höger vilket ledde till att min kropp typ stängde av sig så jag fick lägga mig på sängen och hon tog då ett nytt blodprov. Min man som är så livrädd för nålar såg ju självklart att jag höll på att svimma och nålen så han höll också på att svimma.. Duktiga vi är. Han var likblek och jag blev lite orolig för han. Förlossningen kommer ju bli så bra.. En som inte tål att se blod och en som inte tål att se nålar.. HAHA.. Stackars barn..

Sen nu resten av dagen har min kropp varit lite seg och yr. Så jag hoppas att det är lugnt på jobbet ikväll.. Annars får man ta allt i lugn takt så att man inte får migrän eller något.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards