Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Fru Lundgren - 23 maj 2013 22:50

Ja idag är det torsdag och den är snart slut. Jag har idag inte gjort så mycket pga att min höft mer eller mindre varit som en plåga. Jag har haft grymt ont så jag bad min man massera mig i hopp om att det skulle släppa och vet ni? Det värsta smärtan släppte.. Så min man ska massera mer i morgon så får vi då hoppas att jag kan gå som normalt igen. Jag har inte alsl haft så ont idag men det blir att lägga alla tunga lyft åt sidan på jobbet. Dom andra får nu ta över och göra dom tunga lyften så får jag förska att hålla ryggen bra tills man ska föda. Det är ju bara 10 veckor kvar.


Hästarna har idag varit lediga då jag verkligen inte hade ork att motionera dom. Men i helgen kommer nog dom nya medryttarna och ska rida dom så då får dom röra lite på sig. Sen så ska jag kasta upp min man på dom och köra hårt med han.. HAHA.. Det är alltid lika kul.

Nu ska jag snart kvällsrasta hundarna en sista gång för idag och så ska jag hoppa i sängen och sova lite..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards