Alla inlägg den 17 april 2013

Av Fru Lundgren - 17 april 2013 22:40

Dagarna går så fort att man hinner typ inte vara med alls.. Men bättre det en att man bara ska sitta och vänta och vänta på att tiden ska gå..

Idag då jag vaknade så spöregnade det! Suck. Så jag valde att ligga kvar och dra mig en stund i sängen. Ingen av hundrna ville då ut. Dom är så fisiga då det regnar. Dom kan ju typ dö av det.. HAHA. Men ja jag låg kvar och drog mig och så då jag steg upp hade det slutat regna. Tack och lov. Kastade ut hundarna och så skönt jag ner i soffan. Sen så hämnade jag in dom igen och så satt vi alla i soffan och segade på medans vi väntade på att husse/min man skulle sluta jobbet. Jag har känt mig seg i kroppen hela dagen så jag har inte gjort så mycket en att ligga på soffan och slöa. Sen vid 16 tiden så åkte jag till jobbet. Man måste ju jobba också. Hade trott att det skulle vara en lugn dag men det var ganska fullt upp hela dagen. Så det vart lite mycket att göra kan jag som säga. Och då man har en "stor" mage så känns allt lite tungre.. HAHA. Känner mig nu trött och slut i kroppen kan jag som lova.. Sa nyss hej då till min man som for på jobbet och kommer nu kasta ut hundarna en sista gång för att sen gå och sova. Ska bli skönt att få sova igen..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards