Alla inlägg den 8 november 2013

Av Fru Lundgren - 8 november 2013 21:18

Jag gick ut till stallet vid 12:30 tiden och började då att mocka ur boxarna. Sen vid 13 tiden kom min man hem från jobbet. Och jag tog då in både Ettan och Quetcho. E skulle ridas och Q skulle få vinterskor. Sist jag red E gick det ju verkligen inte bra. Så nu blev jag sur och bestämde att nu fan ska jag rida henne. Passet började med små stegringar och skutt. Men jag gav mig inte. Så efter att hon insåg att jag inte ger mig så gav hon sig. Då skötte hon sig jätte bra och verkligen gjode allt jag bad henne om. Duktiga häst. Medan jag red så sov Max i vagnen vid stallet och min man var i stallet och skodde på vinterskorna på Q. Det gick jätte bra så nu är killarna vinterskodda och så går ju Ettan barfota så hon är redan klar inför vintern. I morgon blir det att rida med Mia. Sista gången innan hon sen ska operera ryggen. Sen får hon inte rida på 6 månader. Jag hoppas på fint väder. Ska även rida Ettan igen i morgon. Hoppas hon är lika fin då som hon var idag i slutet på passet. :)

Av Fru Lundgren - 8 november 2013 07:01

Inatt har jag sovit som en stock. Foten gör inte lika ont idag och jag kan gå på den. Hästarna kom nyss ut i hagen och hundarna fick rastas. Hade trott att Max ville ha mat. Men han väckte bara mig för att senare somna om igen. Bra med en personlig väckare. Haha. Hoppas att denna dag blir bättre en gårdagen. Är sugen att motionera hästarna idag också. Köra killarna och kanske longera/rida Ettan. Men vi får se sen. Ska ju äta middag hos farmor kl 15. Så jag kanske inte hinner med alla hästar idag. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards