Alla inlägg den 6 november 2013

Av Fru Lundgren - 6 november 2013 15:53

Jag och min kompis Mia bestämde att fara ut och rida hästarna i detta grymt fint väder. Det kom 5 cm nysnö inatt så nu är allt ljust och då vi skulle rida så kom solen också fram. Mysigt värre. Pajsen var jätte pigg och taggad så han blev besviken att vi bara skrittade. Men Quetcho har bara sommarskor så det var lite halkigt för han att gå. Hade tänkt rida Ettan också men kände att efter gårdagens ridpass med henne så är min rygg inte på topp idag. Så får ta henne i morgon eller i helgen. Ska även sko om Q till vinterskor.

Bjuder på en bild idag på jag, mia och killarna. Fotat har min man gjort. :)

Av Fru Lundgren - 6 november 2013 11:39

Ja idag blir lill kotten tre månader. GRATTIS!

Av Fru Lundgren - 6 november 2013 10:49

Sitter nu i soffan och har just ätit lite frukost som bestod av rostadbröd med skinka och så lite te och juice. Så nu sitter jag och lyssnar på en ljudbok och kollar då hundarna leker med katterna.
Väntar på att min man ska komma hem så jag och mia kan fara ut och rida hästarna. Blir sen att gå en runda med hundarna och fara en snabbis till stan innan man ikväll ska fara och fira min mamma som tydligen för 5 året i rad blir 23 år. Haha.

Av Fru Lundgren - 6 november 2013 08:01

Nu har jag lyckas fått tummen ur röven och laddat hem appen så nu kan jag över skriva här för er som följer mig.

Jag har för ett tag sen varit ut och tagit ut hästarna. Visst jag har dom på lösdrift men vädret suger totalt så jag har låtit dom sova inne. Sen så har jag rastat hundarna och nu ligger jag och kollar på Max då han sover. Ska även själv sova lite hade jag tänkt. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards