Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Fru Lundgren - 27 juni 2013 22:17

Varför finns ingen som har tid att lyssna på mig då jag behöver dom som bäst? Så fort jag öppnar munnen för att prata så flyr alla.. Jag blir så ledsen och det känns som om jag bara är till besvär för alla.. Jag vet inte längre hur jag ska göra för att få dom att lyssna på mig. Jag orkar ju inte heller bara vara tyst och spela som om allt är bra.. Jag vill ju kunna vara glad och ha roligt som alla andra men just nu är det mycket som tynger mig och jag hoppas att allt snart är över.

Av Fru Lundgren - 27 juni 2013 12:38

Idag så regnar det. Har gjort det typ hela natten och det regnar nu också. Suck. Hade ju hoppats kunna ha sol idag så man hade kunnat gå en långrunda med hundarna.. Men nej då det gick ju verkligen inte. Så det blir att vara inne idag. Kanske ska man passa på att städa lite tror jag. Fast det lät inte alls kul men man måste ju tydligen göra det.. HAHA. Hade tänkt att kanske kunna rida Pajsen idag men då det regnar såhär mycket så kommer jag då inte att rida idag.. Han är nog redan sur på regnet så jag orkar inte bråka med han och rida han då. Det är inte värt det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards