Alla inlägg den 12 juni 2023

Av Fru Lundgren - 12 juni 2023 18:42

Idag då barnen kom hem från skolan så sa de att det var så sjukt varmt och att de nu ville åka och bada. Jag berättade att vattnet nog är för kallt, men att vi ändå kunde åka efter att jag motionerat hästarna och hundarna. Blev en promenad med först hästarna, dock ingen lång då Lillan var lite öm i hovarna sen igår då hon verkats. Sen efter att ha lämnat de på betet så blev det att ta med hundarna ut i skogen. Milla cyklade, min man gick med Matheus i barnvagnen och hundarna fick springa lösa. Sjukt varmt var det och jag hade enbart shorts och sportbh. Sen då vi kom hem så blev det att ringa hem Milian som farit ut och cyklat med två vänner. Sen då hela familjen var samlade igen så kastade vi in oss i bilen och drog iväg. Barnen badade fast de tyckte att det var lite kallt. Matheus doppade fötterna och vi vuxna stod bara och kollade på. Lite för kallt för min smak att bada nu. Sen hem och äta och mannen drog sen iväg på jobbet. Så nu ska man försöka få alla barnen i säng tidigt. Igår drogs det ut på tiden då barnen inte alls var trötta och strax efter kl 20 sov alla. Brukar annars vilja att alla sover innan kl 19.30 så jag ska lägga ifrån mig mobilen och försöka se till att de kommer fortare i säng nu. Det är ju enbart 4 dagar kvar nu på skolan. Sen är det sommarlov och det är både skönt men ändå tråkigt om man frågar barnen.de vill ju kunna vara i skolan för att leka dagligen med sina vänner och under sommaren blir det lite svårare då många barn är på fritids och många är iväg på semester. Men kommer ändå fixa så att barnen kan vara med sina vänner så gott det går.

Hoppas ni andra haft en bra dag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards