Alla inlägg den 4 juni 2023

Av Fru Lundgren - 4 juni 2023 09:50

Godmorgon alla där ute. Hoppas att ni sovit bra och att ni kommer att få en bra söndag. Kanske hade ni party igår och ligger bakis idag eller så hade ni bara en trevlig kväll i soffan framför en film eller så kanske ni jobbade natt. Vad ni är gjort och vad ni än har planerat idag så önskar jag er en bra dag. Själv har man sovit sjukt bra efter att igår suttit i ett varmt bad i 45 minuter för att mjuka upp sin stela kropp och ta bort lite smärta. Så idag är första dagen på över 2 veckor som man vaknar upp och inte har ont i kroppen. Sjukt härlig känsla och jag hoppas den håller i sig hela dagen också.
Jag ska nu strax klä på mig och barnen för att gå en promenad med hundarna i skogen så de får springa fritt och göra sig av med energi. Sen ska hästarna igen en stund på betet. Det syns att de börjat äta gräs då de redan har fått lite mage, fast man begränsat intaget av mat denna vecka. Men går öka upp motionen istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards