Direktlänk till inlägg 10 december 2023

Lite skrattretande

Av Fru Lundgren - 10 december 2023 14:48

Det är alltid så skrattretande att varje gång jag tar bort någon på Instagram så ökar statestiken här av besökande och antal gånger min blogg öppnats. Varför? Kan det vara så att folk blev sura för att jag tog bort dem på min instagram och nu vill det se vad de kan gotta sig i här? Det kommer dock inte att ske då jag inte är lika öppen här ute som jag är på instagram och det är för att här kan jag inte välja vilka som ska läsa eller inte så som på instgram där jag kan ha ett låst konto där enbart folk som följer mig kan se vad jag lägger ut. Varför tog jag bort personer nu då? Ja kort svar är att man kan inte kasta bort kakan och sen tro att kakan ska komma tillbaka. Man gjorde ett val och det får man stå för och det är inget jag kan påverka eller ens ha påverkat så då tycker jag att man inte behöver ta saker jag skriver för att kunna vinna tillit hos andra personen igen. Man har stått sitt kast och det har jag inget med att göra och jag vill inte ha något med det att göra. Men samtidigt så vet jag inte om det är så att det är den personen som är inne här och läser aktivt, men man kan ju misstänka det då aktiviteten här blev större sen jag valde att ta bort några personer då man kan ju lägga ihop lite och gissa att det är dem. Men jag kommer inte ge dem något så skulle jag bli off här ett tag så är det enbart för att trötta ut dessa personer. Så ni som letar något att prata om kan jag tipsa om skallvertidningar där man kan gotta sig i andras liv helt öppet. Lycka till med det och låt vi andra få leva vårt liv vi trivs med =)

 
 
Carmen

Carmen

11 december 2023 08:15

Bra skrivet vännen!

http://thatsmylife83.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Onsdag 24 april 18:56


Jag har verkligen inte haft varken tid eller ork att sitta här och blogga denna månad. Allt har varit tufft och tungt. Då man trodde att allt var guld och gröna skogar så vände allt på en femöring och jag har mått sjukt dåligt med ångest som gjort at...

Av Fru Lundgren - Söndag 31 mars 18:03

Det måste ju nästan vara min mans fel att det kom närmare 35 cm snö i helgen. Han sålde sin skoter förra veckan och tog bort plogen på fyrhjulingen då han ansåg att skotersäsongen är över då allt bara blivit hårt och går ej att köra i och gården hade...

Av Fru Lundgren - Onsdag 20 mars 14:20

Inatt sov jag som ett barn. Minns knappt att jag la mig och så 8 timmar senare ringde min väckarklocka. Sjukt skönt att få sova en hel natt igen. Man inser först nu hur bortskämd man är att få sova mycket, då man inte fått sova som man brukar. Att va...

Av Fru Lundgren - Tisdag 19 mars 07:46

Varit hundvakt sen igår och det har gjort att man knappt sovit inatt då hunden saknat sina ägare och varit rastlös hela natten. Så man längtar nästan tills ikväll för då kan man sova en hel natt igen. Ont i ryggen har man också idag så denna dag börj...

Av Fru Lundgren - Måndag 18 mars 11:10

Har tvättat och ska nu starx dra fram dammsugaren igen och städa lite. Nu syns det att det är vår för schäfrarna håller på att släppa vinterpälsen och det syns inne. Man dammsugar varje dag och borstar hundarna och dagen efter så rullar det pälstussa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards