Alla inlägg den 10 oktober 2022

Av Fru Lundgren - 10 oktober 2022 09:04

Är det bara jag som tycker att helgerna springer för fort iväg? Det känns som om det är fredag och sen då man vaknar bästa dag är det måndag och man ska iväg till jobbet, skolan och allt annat som ska fixas. Jag har ändå hunnit göra mycket i helgen men det känns lika tråkigt varje gång att helgen går för fort. Djuren har blivit motionerade och fått springa i skogen och sen har man umgåtts med min bror, hans fru och deras 2 hundar och som avslutning blev det middag igår hos mina föräldrar. Så man har ändå hunnit göra mycket.
Nu har man just kommit hem efter att ha varit till skolan och lämnat Max och Milian. De cyklade och jag gick med syskonvagnen där Milla och Matheus satt i. Väldigt skönt ändå att kunna ta en promenad på morgonen och tro det eller ej, men man blir lite piggare efter att man gått en promenad. Nu ska man börja städa och tvätta här hemma så det ser lite bättre ut. Brukar sällan tvätta och städa på helgerna då jag hellre lägger fokus på barnen men nu ville Milla se på pippi långstrump och Matheus sover så jag kan passa på att fixa det som ska fixas så kan man sen göra annat med barnen.

Önskar er alla en bra dag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards