Alla inlägg den 2 oktober 2022

Av Fru Lundgren - 2 oktober 2022 19:49

Är det bara jag som inte riktigt kan fatta att det redan är oktober? Vart tog augusti och september vägen?? Tiden flög iväg och nu är det bara 3 månader kvar av året och totalt 90 dagar kvar av 2022. Folk sa att då man skaffat barn känns det som om tiden sen går fortare och helt ärligt kan jag bara hålla med om det. Barnen föds och nästa gång man kollar på dem så är de 9 år och cyklar iväg till kompisar. Eller? Haha. Nja kanske inte riktigt så fort, men det känns skrämmande ändå att tiden går fort. Lilla Matheus är ju redan 5 månader och det känns som han föddes för 1 månad sedan. Jag minns fortfarande förlossningen och kan även sakna min gravidmage. Det är ju så mysigt att känna bebisen sparka och hålla på i magen. Min bebis nu ligger på golvet och är full av liv och kollar på då syskonen leker eller busar med honom. Han är verkligen älskad av oss alla och det är så härligt att se. Skulle kunna ha 10 barn till. Haha. Men man måste ha både tid och ekonomi att ha barn och i denna kris vi nu bor i då allt kostar sjukt mycket så känns det som om man knappt kommer kunna leva ett normalt liv om dessa sjuka priser på maten, elen och bränslen kommer kosta såhär mycket. Så just nu njuter jag i alla fall i nuet och är tacksam för de barn jag har och sen får framtiden utvisa om det blir fler eller inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards