Alla inlägg den 27 mars 2020

Av Fru Lundgren - 27 mars 2020 07:20

Jag har nu under en veckas tid haft mardrömmar/orliga drömmar som gjort att man mer eller mindre bara vrider och vänder sig i sängen och är helt slut då man vaknar. Jag är van att ha drömmar och det har jag haft jämt och jag minns dom nästan alltid också. Men att ha såhär jobbigt har jag inte haft förut. Så det känns inte kul och man börjar ju undra varför det är såhär nu. Vissa drömmar jag drömt i veckan har gjort att man är lite skakis under dagen och man måste som påminna sig om att det bara är en dröm. Så just nu är det blandat både jobbiga drömmar och härliga drömmar under mina nätter. Men jag önskar att dom jobbiga kan sluta för jag är mer trött då jag vaknar än då jag somnade. 


Nu ska man ta och dricka lite energidryck och sen ska man förska vana till liv och mata sina barn och djur. Vad dagen sen bjuder på får vi se, ska motionera djuren som vanligt och sen skulle barnen få åka fyrhjuling med min man. 


Hoppas ni alla får en bra dag =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards