Alla inlägg den 1 februari 2019

Av Fru Lundgren - 1 februari 2019 15:18

Alla tjatar ju om attd et nu är vabruari och jag har tidigare inte hållit med om det då vi varit väldigt friska. Men ja idag är det ju 1 februari och jag trodde vi skulle slippa vara sjuka. Men ack så fel jag hade nu ligger familjen med magsjuka. KUL!!!!! Tvättmaskinen går på högvarv och vi kommer bli utan vatten nästa vecka då dom en längre tid ska byta ut all vattenledning vid oss. Jag hoppas och ber att vi då är utan magsjuka efter helgen. Jag som hade planerat att tvätta upp all tvätt i helgen så man sen bara kunde tvätta någon enstaka maskin på kvällarna, men min plan gick inte alls som jag ville.

Jag har i alla fall varit ute och fotat lite saker som jag ska sälja nu då det kommer bli väldigt mycket saker jag inte använder då Ettan lämnar oss. (Mer om henne kommer det komma ett inlägg i morgon.) 


Jag hoppas ni alla andra har en bra fredag och att ni slipper magsjuka. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards