Alla inlägg den 7 juli 2018

Av Fru Lundgren - 7 juli 2018 23:59

Ja som rubriken lyder så drog jag idag iväg till KDRF (Kågedalens Ryttarförening) för att se då mina två vänner Rebecka och Kiki Red Clinik för Conny Nilsson. Jag satt bara och kollade på men alltså vilka härliga tips jag fick på hur jag ska kunna träna vidare med Troy. Samt att mycket att det tänket han lärde ut om träning är nästan exakt det jag tänker om träning och så jag rider mina hästar. Så jag blev till och med sugen att senare börja träna för han. Skulle vara grymt kul då jag tycker att han var duktig av det jag såg. 


Sen då jag kom hem från ridhuset så tog jag Troy till ridbanan och Longerade han med fokus att få han att jobba och använda magmusklera rätt, något som han aldrig tidigare i sina förra hem har fått träna på. Jag fick även ner han i ett kortare jogging en vad han tidigare lyckats med, vilket är skönt att man nu kan börja se skillnaden på träningen man lägger ner med han. 

Sen var även tanken att jag skulle motionera dom andra två idag, men jag var så otroligt seg och trött i skallen och det är jag nu också så vi får hoppas att detta kommer att gå att läsa. 

Sen resten av dagen har jag mest varit med min familj och så åt vi middag med momme, momme och kusin Kellie (min bros dotter och mina föräldrar) så baarnen fick leka med Kilel och hon var så söt då hon satte sig på filten där milla låg och lekte. Kellie satt där och prtade med milla medan hon mest log med hela sitt ansikte och tyckte det var kul då kusinen satt där. 

Barnen somnade sen gott nu ikväll och sover som stockar och jag tror att jag nu ska göra dom sällskap. 


Hoppas ni haft en bra dag och kommer få en lika bra dag i morgon. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards