Direktlänk till inlägg 18 mars 2017

God morgon

Av Fru Lundgren - 18 mars 2017 08:36

Ligger kvar i sängen och kollar på den klarblå himmel som är ute. Helt underbart.

Jag mår lite bättre för stunden och känner mig utvilad, inga jobbiga mardrömmar i natt och inga jobbiga tankar nu. Ligger och lyssnar på milian som via babyvakten pratar på. Max är nere och ligger i soffan och kollar på Bolibompa. Han har appen på sin platta så han vill gärna ligga och se den på morgonen. Han är en stor kille.

Som planen ser ut nu så ska jag, barnen och Lexie gå till mina föräldrar och äta frukost med dom. Blir nog mysigt.

Sen får vi se vad dagen bjuder på. Är själv hela dagen då mannen jobbar till kl 17 idag. Så är som fast här hemma med barnen. Hihi

Nej nu ska man stiga upp och väcka hundarna som sover fortfarande.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Tisdag 19 mars 07:46

Varit hundvakt sen igår och det har gjort att man knappt sovit inatt då hunden saknat sina ägare och varit rastlös hela natten. Så man längtar nästan tills ikväll för då kan man sova en hel natt igen. Ont i ryggen har man också idag så denna dag börj...

Av Fru Lundgren - Måndag 18 mars 11:10

Har tvättat och ska nu starx dra fram dammsugaren igen och städa lite. Nu syns det att det är vår för schäfrarna håller på att släppa vinterpälsen och det syns inne. Man dammsugar varje dag och borstar hundarna och dagen efter så rullar det pälstussa...

Av Fru Lundgren - Onsdag 13 mars 21:17


På dagens promenad så såg vi 3 änder som simmade runt i bäcken. (Fick fundera vad de heter då jag alltid kallar dem för badankor. Haha) Men det heter änder. Men till funderingen då som jag fick är, kan inte dessa frysa då de simmar runt i vattnet som...

Av Fru Lundgren - Tisdag 12 mars 18:45

Idag då det endast var minstingen hemma då alla andra var på skola och förskola så passade jag och mannen på att gå en längre promenad idag med hundarna och minstingen. Vi fick även sällskap av min mamma som följde med och cyklade då hon har för ont ...

Av Fru Lundgren - Måndag 11 mars 18:17

Skrivit om texten flera gånger nu och sen raderat den. Hade tänkt att dela med mig av min dag men det finns delar av min dag som jag inte vet om jag ska dela med mig då jag inte vet om den andra personen vill att jag delar med av detta. Men min dag h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards