Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Fru Lundgren - 19 juni 2016 20:30

Ja ni vet den där tysta stillheten som blir efter att en storm dragit förbi, den där då allt bara är tyst och man kan höra sina egna andetag igen... Just den känslan har just infallit sig hos mig. Barnen skrek hysteriskt och bråkade med varandra så man hörde inte vad man ens tänkte. Vilket triggade igång min migrän som igår var på besök. Men jag valde att natta barnen och redan 19:40 låg dom i sina sängar.
Nu har jag städat ihop lite leksaker och tänt ljus. Så nu sitter man i soffan och bara njuter av lugnet och stillheten som infallit. Hundarna sover gott och barnen lika så.

Ska strax plocka bort från diskbänken och sen blir det att se någon film och äta popcorn. :)

Blir nog att ta in hästarna också inatt då vädret inte alls är bra och det är ju inte kul om dom ska bli kalla och blöta.

Av Fru Lundgren - 19 juni 2016 17:54

Den som säger att en datorn inte kan ha ett eget jävla liv och göra som den vill, den har fan inte träffat min datorn.. Eller nej jag vill inte ens säga att det är min för det är mannens datorn och hur jag en gör så hatar den mig och vill bara göra livet surt för mig. Jag till och med smeker och säger fina ord till den, men nej det är kalla handen tillbaka!!!! Jag försöker rädda mina 2500 bilder och filmer på min mobil, men nej det anser datorn är jävligt onödigt och istället sätter den dig på tvären och är en surkuk! Suck.

Jag är snart villig på att betala vad som helst bara någon kan hjälpa mig, annars så förlorar jag nästan alla bilder på milian då han var liten.

Jag känner att detta triggar igång min migrän ingen och jag nu lägga mig på soffan och sura...!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards