Direktlänk till inlägg 14 februari 2016

Idag....

Av Fru Lundgren - 14 februari 2016 13:00

Idag för exakt 27 år sedan så kom jag och min bror till världen, vi kom 7 veckor för tidigt och var inte stora då vi kom. Idag är vi hela 27 år och vi har mött både med och motgångar i livet. Ibland har man stannat upp och önskat att man var liten igen och kunde få krypa upp i mammas trygga famn och slippa alla krav, måsten och val i livet. Men trots detta jobbiga stunder så finns det stunder i mitt liv då jag bara njuter. Jag har två fina barn och en underbar man, vi bor i stort fint hus och jag har mina älskade djur =) Kan det bli bättre? Nej tror inte det =)


Jag hoppas ni alla ger era nära och kära en stor kram och visar er kärlek och omtanke till dom =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Måndag 18 mars 11:10

Har tvättat och ska nu starx dra fram dammsugaren igen och städa lite. Nu syns det att det är vår för schäfrarna håller på att släppa vinterpälsen och det syns inne. Man dammsugar varje dag och borstar hundarna och dagen efter så rullar det pälstussa...

Av Fru Lundgren - Onsdag 13 mars 21:17


På dagens promenad så såg vi 3 änder som simmade runt i bäcken. (Fick fundera vad de heter då jag alltid kallar dem för badankor. Haha) Men det heter änder. Men till funderingen då som jag fick är, kan inte dessa frysa då de simmar runt i vattnet som...

Av Fru Lundgren - Tisdag 12 mars 18:45

Idag då det endast var minstingen hemma då alla andra var på skola och förskola så passade jag och mannen på att gå en längre promenad idag med hundarna och minstingen. Vi fick även sällskap av min mamma som följde med och cyklade då hon har för ont ...

Av Fru Lundgren - Måndag 11 mars 18:17

Skrivit om texten flera gånger nu och sen raderat den. Hade tänkt att dela med mig av min dag men det finns delar av min dag som jag inte vet om jag ska dela med mig då jag inte vet om den andra personen vill att jag delar med av detta. Men min dag h...

Av Fru Lundgren - Söndag 10 mars 19:41

En vecka går fort och det känns som om vi verkligen har hunnit ta vara av denna vecka och hunnit göra saker med barnen. Mannen har ju också varit ledig i veckan (han jobbar skift och denna vecka hade han ledigvecka på sitt skift) så det var ju skönt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards