Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Fru Lundgren - 11 augusti 2015 12:23

Ja som rubriken lyder så håller jag på att städa huset. Men det är typ kaos och saker överallt! Inte blir det då bättre av att Max hjälper till och städar =han ska leka med sakerna jag städat bort, så han stökar till igen. Haha. Hinner bara vända ryggen till så har han just tagit fram det jag så fint ställde upp i hyllan. Och så springer han hela tiden och väcker Milian som försöker sova i vagnen. Så då blir Milian gnällig och grinig för att han inte får sova. Hundarna springer runt och leker med katterna, eller ja dom jagar katterna. Och mitt i all kaos så skulle jag ju städa. Ni kan ju räkna ut själv att det inte gick så bra. Haha.
Nu sover båda barnen lunch och även hundarna sover nu gott. Så jag kanske ska försöka städa nu. Måste även sätta igång en både disk och tvättmaskin.
Sen kl 15 kommer veterinären och ska besikta Q. Så om allt nu går som planerat så flyttar han på lördag. Kommer sakna han grymt mycket. Men han kommer få så grymt mycket kärlek i sitt nya hem.

Loppisfyndet i söndags. Max älskar den. Då tåget åker på dom färgade knapparna så spelar den olika ljud.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards