Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Fru Lundgren - 30 januari 2015 20:58

Ja dagen i sig har mest innehållit att jag sovit i hopp om att bli bättre. Men så mycket bättre har jag då verkligen inte blivit. Men jag har då fått vila upp och det är ändå skönt då man är sjuk. Max mår då bättre. Fast hans energi är inte alltid på topp. Vilket märks då han bara sjunker ner på golvet och gråter. Lider med han. Men han leker ändå runt och busar så länge orken är på topp.

Sitter nu ensam igen i soffan. Min man jobbar och lilla Max sover. Fick hjälp av min man nu ikväll att mata hästarna innan han skulle iväg och jobba. Så jag är otroligt glad att han kan hjälpa mig då jag är sjuk. Skulle bara flörtat och kolla om någon vill rida hästarna i helgen. Så dom får komma ut lite.

Av Fru Lundgren - 30 januari 2015 12:43

Jag är förkyld, hostar, har feber och är helt orkeslös. Vet ni som hände inatt? Jo ögoninflammation och migrän kom! Jag som inte trodde man kunde må värre måste tydligen göra det. Jävla idiotiska sjukdomar! Mitt liv är verkligen emot mig just nu! Och då man är gravid kan man inte använda alla sortes läkemedel. Vilket leder till att man mer eller mindre får bita ihop och hoppas att detta skit snart tar slut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards