Direktlänk till inlägg 8 juli 2014

Varmt varmt och åter varmt!

Av Fru Lundgren - 8 juli 2014 17:24

Det har varit så varmt idag att jag sket i att städa huset och allt annat jag planerat. Det finns bättre sätt att dö på! Max har fått bada idag ute på lilla polen vi har på altanen. Så han blev jätte glad och nöjd. Skönt att kunna göra han nöjd då man själv bara behöver sitta på en stol och kolla på då han leker. Nu blir det att äta och sen umgås med min man som just kom hem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Lördag 4 maj 17:03


Solen skiner och det är över 18 grader varmt idag. Vi började ju morgonen att äta frukost ute på altanen, fast jag hade ont i nacken och att migränen hotade att komma. Men barnen ville äta frukost ute så vi gjorde det då. Sen satt jag och hundarna på...

Av Fru Lundgren - Lördag 4 maj 09:03

Sov skit natten till igår och inatt har man sovit så hårt att man istället vaknar med ont i nacken och snudd på migrän. Suck! Varför kunde man inte bara få vakna utvilad och pigg? Blir att kasta i sig lite kaffe och hoppas att man inte får ångest som...

Av Fru Lundgren - Fredag 3 maj 17:43

Fredag idag, solen skiner och jag har städat huset (dammsuga och skurat golven) samtidigt som man tar hand om barnen och är hundvakt. Det är ju bara Rufus som kom igen en stund, så det är lite hans fel att jag städar huset idag.. Han blev så glad att...

Av Fru Lundgren - Onsdag 1 maj 15:55

I förrgår var det både snö och regn om vartannat och var det sol men ändå lite kyligt. Idag är det strålade sol och 20 grader varmt! Kan det vara så att våren nu är här för att stanna även hos oss uppe i norr? Jag njuter då för fullt och det känns sk...

Av Fru Lundgren - Måndag 29 april 12:19

Kollar man ut idag är det svårt att fatta att det var strålade sol igår och 13 grader varmt. Vi tog en härlig promenad med hela familjen där barnen cyklade och vi vuxna gick och minstingen åkte vagnen. Hundarna var med och vi alla njöt av värmen. Men...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards