Alla inlägg den 30 augusti 2020

Av Fru Lundgren - 30 augusti 2020 14:37

Jag är helt slut i skallen. Barnen är snoriga och idag lite mer fulla av energi men ändå blir det sådär jobbigt med lite gnabb och bråk om småsaker. Speciellt så älskar dom två äldre att reta lillasyster och hon kan skrika högt. Jag har försökt prata med dom flera gånger om att dom ska ge sig, men dom är för spidade att lyssna. Så jag tappade tillslut tålamodet och grabbarna fick sitta på varsin stol i köket. Jag har gått igenom alla Millas kläder och tagit bort allt som är för smått för henne. Det blev totalt 3 stora pappkassar från Ica som fylldes. Hon har mycket kläder och väldigt mycket kvar också, vilket var skönt. Så jag funderar om att ta tag och försöka sälja alla kläder som dom vuxit ur så kan man köpa nya kläder till dom. Så funderar om man ska gå med i Facebook (ja du läste rätt, jag är inte med där!) och ta och lägga ut kläderna där. Har hört att det blir fort sålt där. Tog i alla fall paus bland kläderna och bestämde att börja städa köket lite och plocka på nedervåningen. Det är kaos och barnen är duktiga att släppa allt rakt ner. Nu är väl jag inte heller så duktig på att springa och städa varje dag, men det står jag för.

Ska bli skönt då mannen kommer hem för då kan man ta en paus från allt och fara ut med hundarna i skogen och samla ny energi. Fast jag skulle nog ha tagit och vikt bort all tvätt, men det är så tråkigt. Önskar att tvätten kunde vika sig själv.

Önskar er alla en bra söndag och hoppas ni inte har ångest över att helgen gått för fort och i morgon är det måndag igen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards