Alla inlägg den 18 juli 2019

Av Fru Lundgren - 18 juli 2019 20:16

Ja idag gar första gången vi for till badstranden med syfte att bada. Vi har varit till havet en stund och kollat på vattnet. Men denna gång var tanken att vi skulle stanna en stund. Vi for till brännträsket som ligger i Ostvik och vi hade med oss momme också. Hon vart så sugen att följa med då jag berättade att vi skulle dit. Varför vi just idag for dit var mest för att pappa skulle få sova efter att ha jobbat hela natten och att hålla 3 barn helt tysta så han får sova är inte så lätt då man är hemma. Sen vart ju barnen också glada av att få fara till vattnet. Vi hade med oss fika och saft. Max var fort i vattnet och ville knappt komma upp och milian började bada då vi funderade om att fara hem. Men lilla Milla doppade bara tårna och sen var hon nöjd. Helt förståeligt med tanke på att vattnet bara var 17 grader idag. Alltså har barn ingen känsel eller bekommer det dom inte att deras tår blir frusna? Jag var inte sugen att bada så jag satt på filten och kollade på då grabbarna badade och då Milla klättrade runt på mig.
Det ska bli jätte fint väder till veckan så jag hoppas att det kommer flera dagar då man kan ta och bada mer med barnen och att då även pappa får följa med.
Nej nu ska man ta en Alvedon och lägga sig på soffan och se om man kommer få migrän eller om man kan överleva med lite huvudvärk. Jag hoppas på det sista.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards