Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Fru Lundgren - 17 januari 2016 12:05

Natten har varit jobbig då Milian nu blivit lite förkyld och sovit oroligt, vaknat flera gånger och gråtit. Så man har varit upp flera gånger med han. Min snälla man valde sen att på morgonen stiga upp med Milian så jag fick sova vidare. Men då jag nu vaknade vid 10:30 så har jag nackspärr och huvudvärk från satan själv, så jag kände att jag bara vill gråta!! Nu hade det ju inte hjälp, men det känns inte kul att ha så ont som jag har. Hade ju tänkt rida hästarna, men just nu tror jag inte det blir annat en att ligga på soffan idag. Eller jo vi ska fara och fira min mormor som fyllt 70 år.
Idag hoppar mannen på nattjobb veckan så jag blir ensam med barnen nu hela kvällarna/nätterna, så jag ber en stilla bön om att dom ska sova mycket annars kommer detta inte bli bra. Jag vet att jag då kommer ligga i migrän, inget jag vill göra! Men har man något val? Nja jag skulle inte tro det. :(


Nu ska man ta sin stela kropp och gå ut med hundarna på gården så dom får rasta sig, en promenad idag kändes inte lockande. Men kanske går en kort med dom om jag hinner. Annars får dom bara vara ute på gården idag, något dom inte klagar över i alla fall. :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards