Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Fru Lundgren - 6 maj 2015 10:30

Igår dammsugade jag ju huset, vilket jag skrev här på bloggen. Men idag så syns det inte att jag dammsugit. Jobbigt att ha tre schäfrar som löser tussar. Så just nu kör Max runt med sin lilla röda traktor och skottar upp alla dessa tussar och gör högar av dom. Tur att det roar någon att det är hår överallt. Han har så kul att jag måste rent slita han från lekandet då jag ska byta hans blöja. Och det brukar annars vara han som kommer och säger till då han vill ha en ny blöja. Men inte idag. Vilket inte ändå är så bra då han är jätte röd under blöjan och jag smörjer in så fort man byter på han. Men nu då han leker så mycket så måste jag hålla koll och byta så fort han gjort något i blöjan. För gör jag inte det så blir det värre. Vilket jag verkligen inte vill då jag redan nu tycker så synd om han.

Jag sitter just nu en stund i soffan efter att ha startat en tvättmaskin. Milian ligger skönt i vagnen och sover och hundarna ligger lite här och var på golvet och sover. Så det är bara Max man hör då han pratar med sig själv då han leker. Funderar om att dra ut alla på gården och leka vidare där. Sen måste hästarna få lunch och jag ska fylla på deras kvällsmat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards