Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Fru Lundgren - 26 maj 2014 23:11

Vart tog värmen vägen?? Ja till Skellefteå kom den då inte. Suck!
Vaknade idag och hade sjukt ont i halsen och har haft det hela dagen. For till stan vid lunch för att handla lite och fixat. Max var på så glatt humör idag att hela biltema måste ha hört hur han tjöt och skrattade. Så efter att vi kom hem så fick Max sova ett tag då han vart så trött att handla. Sen brukar han ju sova lunch så den blev lite flyttad.
Min man gick ut och fixade bilen. Han håller just nu på att ta bort lite små rost. Sen fixade jag middag som idag blev pizza som vi hämtade. Min mamma och pappa kom också för att äta. Efter maten for jag, min man och Max ut i skogen med hundarna så dom fick göra sig av med energi. Vilket dom verkligen gjorde. Kom hem med 6 trötta hundar och en trött unge. Så blev att ge nattavälling och lägga han i säng. Så kl 20 låg han i sin säng och 5 min senare så sov han gott.
Min man skuttade ut till garaget igen för att fortsätta med bilen och jag gick ut i stallet för att rida Pajsen. Han var grymt mjuk och fin idag. Funderar att fara till skogen i morgon och galoppträna så han börjar bygga ryggmuskler igen. Blir sen att börja klättra med han också. För nu i sommar ska jag börja bygga upp musklerna han tappat.
Ska även börja hjälpa Mia att bygga mer muskler på Q.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards