Alla inlägg den 26 september 2014

Av Fru Lundgren - 26 september 2014 23:01

Då vi alla i familjen är typ förkylda så har vi som inte alls gjort mycket. Vi har mest varit hemma och umgåtts med hundarna. Kollat då valparna lekt och då Max har lekt runt. Så våran dag har verkligen varit lugn och skön. Men det klagar jag inte på.
Nu väntar sängen :)

Av Fru Lundgren - 26 september 2014 12:58

Idag tog jag ut valparna från tvättstugan och dom har fått umgåtts med resten av flocken. Hela flocken tog emot dom med öppna armar och jag var lite orolig över hur Bella och campa skulle ta emot dom. Men dom skötte sig bäst av alla. Bella bestämde att var hennes valpar och ville att dom skulle dia henne. Haha. Campa var försiktig och lugn med dom, vilket hon i vanliga fall aldrig är. Så det var skönt att se det. Satte mig på golvet så jag lättare kunde hålla koll på allt. Och jag kan bara vara stolt över mina hundar. Finare flock får man leta efter. Visst kan dom vara sura och säga till varandra. Men det är ju naturligt i en flock. Jag har 6 hundar (5 tikar och 1 hanne) och jag litar på dom och vet att ingen vill ta död på den andra. Jag släpper ibland in andra hundar i flocken och visst kan dom skälla i början. Men efter att ha insett att nya hunden bara vill leka så är alla med på noterna. Jag anser att man ska visa hunden att man litar på den så den kan lita på mig. Jag låter mina hundar vara ett med familjen FAST dom vet att även Max sitter högre en dom. Ber han dom sluta så ska dom lyssna. Vilket alla gör.
Fotade även lite så tänkte bjuda på valpbilder.

Dessa två undre bilder är valparna och pappan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards