Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Fru Lundgren - 5 augusti 2013 20:45

 

Quetcho (FR)

*27/2-2004

E: Ever Jet (FR) U: Jouance (FR)

Franskt Varmblod


Detta är alltså den nya pollen jag igår var och kollade på. Som ni er på denna bild så står han just nu på min gård. Jag har ju ett tag varit på jakt efter en till häst och har vaarit och provridit allt från hobby hästar till hopphästar. Men verkligen inte hittat någon med det dära wow känslan som jag är ute efter. Så av en slump så såg jag en annons på denna polle och kände bara att han ska jag ha! Pratade fram och tillbaka med min man om detta och så försvann annonen och jag blev grymt ledsen. men så kom den tillbaka och jag slog till. Ringde för att höra om man kunde komma och kolla på han. Han är hur lugn och fin som helst. han gjorde sitt sista travlopp nu den 22/7-2013 och det kan man inte tro då han inte är som vanliga travare som har lätt för att vara stressade. Jag tyckte att han kändes som en grymt fin kille och jag bestämde mig för att ta han. Inget jag ångrar kan jag säga. =)

Av Fru Lundgren - 5 augusti 2013 12:30

Tänkt att en ända person kan första hela ens dag på ett sådan sätt att bara vill gå och gräva ner sig!!! hade planerat att göra så mycket idag men nu vill jag bara ligga på soffan och låta tårarna komma.. Att se sin man lika ledsen inte saken bättre.. Jag ska försöka ta med han på något kul idag så han får annat att tänka på.. Kanske drar till stranden och badar lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards