Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Fru Lundgren - 27 januari 2013 23:45

Har mått illa och varit trött i kroppen hela helgen så jag orkade inte rida hästarna.. Känns som om man kunnat sova bort hela helgen men det har jag ändå inte gjort..


FREDAG:

Jag hade grymt ont i skallen och låg på soffan typ hela dagen.. Tur att man var ledig idag i alla fall..


LÖRDAG:

Steg upp vid 10 tiden och åkte in till stan med min man för att handla lite mat, gå på hemmakväll och så hämta mitt schabrak som jag köpt till hästarna. Det var grymt mycket folk i stan men det var ju löning igår så ja det är ju klart att det är mycket då.. Hade idag tänkt att rida men jag var så slut att så fort jag gjorde något så kändes det som om jag skulle svimma.. Vilket man då inte är sugen att hoppa upp på en häst i det tillståndet!


SÖNDAG: (idag)

Ja jag hade tänkt att rida idag.. Men nej då. Har sovit dåligt inatt så jag valde att ta en lugn dag idag också.. Man kan verkligen behöva en helg utan krav att göra något på.. Men jag gick en runda med hundarna, min man och min mor.. Mina bröders 2 hundar var också med så det blev lite fullt med hundar... Men det gör ju inget.. Sen så åt jag och min man middag hos mamma och så for min man på jobbet så jag var kvar hos mamma ett tag..


Nu känner jag att man är trött som fan och ska ta och sova några timmar..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards