Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Fru Lundgren - 27 februari 2013 23:23

Jag lyckades fixa en header ikväll. Så jag har nu satt upp den. Hoppas alla ni kan se den   

Av Fru Lundgren - 27 februari 2013 22:20

Ja idag är det ju min lediga dag från jobbet och jag hade ju hoppats på bra väder.. Visst det har varit varmt men det har blåst idag och så har det varit i överallt så man halkar typ hela tiden då man är ute. Sen så där det är asfallt så är all i borta så man kan inte rida heller.. Men men jag valde att ta en lugn dag idag och har som bara legat på soffan och sett på film och tv. Min kropp behövde verkligen det. Men hundarna tyckte jag var konstig som inte orkade göra något idag. Men jag får gå en lång runda med dom i helgen istället.


Ettan var lite svullen i benet igår kväll då jag kollade till dom innan jag gick och la mig. Men idag såg hon bra ut igen så jag gissar att hon kan ha halkat i hagen och bara sträckt sig eller något.. För jag hoppas att jag slipper ta bråket med lymfangiten igen det orkar jag verkligen inte göra. Men Pajsen va då allt bra. Jag stod en stund nu ikväll och kilade han på halsen vilket han gillade. Man får se till att ta lite mysstunder med dom fast man inte orkar rida dom. För kärlek måste dom ju ha ändå. 


Jag ska även fixa en header till bloggen.. Känner just nu att det är tråkigt utan en.. Jag har någa bra bilder som jag ska ta och pyssla ihop. Kanske den kommer upp redan ikväll om ni har tur. Annars kommer den så fort som möjligt. Man har ju inte tid att sitta här flera timmar per dag och bara fixa. Fast det hade ju varit kul men man har ju ett liv också.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards