Alla inlägg den 13 maj 2024

Av Fru Lundgren - Måndag 13 maj 09:52

Sitter just nu ute på altanen med hundarna och njuter i solen medan jag dricker lite energidryck. Många startar morgonen med kaffe men det kan inte jag då jag får sådan sjukt mycket ångest av kaffe. Vet inte varför och jag har provat flera gånger men det slutar likadant varje gång. Så jag gav upp och dricker energidryck istället. Det får jag inte ångest av.
Barnen är skickade till skolan, djuren har fått frukost och nu ska jag, Matheus och Milla äta frukost och vi gör det nog ute på altanen då det är så härligt här ute då solen lyser och det har redan börjat bli varmt. Hade 13 grader i skuggan då jag släppte ut hästarna så nu känns det som om sommaren snart är här och att vi slipper ha snö till midsommar. Haha.

Idag är det lite tungt då man är lite ledsen då man igår fick ett jobbigt besked som rör en anhörig till mig. Man inser att livet är skört och att man kanske tar livet lite för givet. Vi håller nu tummarna att detta går bra och att inget händer. Bara att ta en dag i taget och hoppas på det bästa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards