Direktlänk till inlägg 13 juni 2024

Skolavslutning

Av Fru Lundgren - Torsdag 13 juni 21:52

Idag kl 10.30 samlades hela familjen på grabbarnas skola och kollade då alla barnen sjöng så fint. Nu har alla mina barn sommarlov. Milla fick det ju redan den sista maj men nu har även grabbarna det och till hösten har jag 3 barn som går skola, vilket känns så konstigt att de redan hunnit bli så stora. Max tycker det är lite tråkigt med sommarlov då han är rädd att han inte kommer hinna vara med sin bästa kompis så mycket som han vill, medan Milian är glad att slippa alla läxor från skolan. Så de är lite olika, men det gör mig inget. Jag älskar dem alla lika mycket ändå.

Jag är helt slut i skallen och kroppen efter att ha varit igång hela dagen. Hade tänkt motionera hästarna men jag orkar inte. Sen har man börjat vara lite hes och det känns som om man ev ska få hosta, lite så som minstingen hade förra veckan. Så man är väl snart sjuk som han varit med feber och hosta. Hade hoppats kunna slippa att vara sjuk. Men vi får se om man får det eller inte. Echinaforce är min räddare i nöden och det funkar faktiskt än så länge så jag hoppas att det hjälper mig även denna gång.

Hoppas ni alla haft en bra dag. =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Tisdag 25 juni 23:36

Ligger nu i sängen med öppet fönster och fläkten på högsta nivå för att försöka kyla ner sovrummet, men det är svårt då det är 22 grader varmt ute fortfarande. Alla barnen utom Milian sover då han klagar på att det är för varmt. Roligt är ju vintern ...

Av Fru Lundgren - Söndag 23 juni 19:13


Varit lite frånvarande då jag inte mått så bra då vi har lite sorg här hemma då sagt förväl till två hundar pga sjukdomar. Både jag och barnen är ledsna och man ser på hundarna också att de har borta sina vänner. Men idag kom en älskad vän hit, de...

Av Fru Lundgren - Lördag 22 juni 19:50

Igår det var det ju midsommar och vi firade som vanligt med att fara till Byske och vara på bonnstadskammaren som farmor och farfar har. Det är som tradition att fara dit och umgås med dem. Jag hade bakat lite muffins och en banankaka som vi kunde fi...

Av Fru Lundgren - Lördag 15 juni 12:28

Sitter i soffan och myser med de två yngsta barnen och ser på Nalle Puh på tv. Minstingen älskar alla filmer om Nalle Puh och jag kan snart alla filmer utantill, men det gör inget för det är så mysigt att sitta och mysa. Jag tar vara på tiden för sna...

Av Fru Lundgren - Fredag 7 juni 09:30

Kom jag i säng i tid igår kväll? Nej skulle inte tro det. HAHA. Klockan blev närmare 00.30.  Minstingen har sovit dåligt inatt då han är snorig och har feber, så man är lite seg idag. Ska nu sätta mig och äta frukost med familjen och sen får man se...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards