Direktlänk till inlägg 1 juni 2024

Välkommen juni

Av Fru Lundgren - Lördag 1 juni 10:22

Idag är det den 1 juni och det är bara några enstaka dagar kvar för grabbarna i skolan och sen får de sommarlov. Milla gjorde sin sista dag på sin förskola i torsdags och nu har hon sommarlov tills skolan börjar den 20 augusti. Vi har som inga direkta planer inför sommaren, ska försöka fara och bada och göra roliga saker bara. Alltså bara korta utflykter som vi alltid göra. Vi har ju så många djur att det är svårt att dra iväg lång och sen brukar inte barnen vara sugna på det heller. Har ni några planer inför sommaren?

Idag är det loppis här i byn och jag hoppas man är pigg nog att kunna fara och kolla lite. Jag hör lite bättre idag men är lite slut i kroppen och fortfarande förkyld.
Nu ska man väcka mannen som jobbat natt och sen blir det att äta frukost. Funderar om att äta ute idag på altanen då det är väldigt skönt här ute.
Hoppas ni alla får en bra dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Tisdag 25 juni 23:36

Ligger nu i sängen med öppet fönster och fläkten på högsta nivå för att försöka kyla ner sovrummet, men det är svårt då det är 22 grader varmt ute fortfarande. Alla barnen utom Milian sover då han klagar på att det är för varmt. Roligt är ju vintern ...

Av Fru Lundgren - Söndag 23 juni 19:13


Varit lite frånvarande då jag inte mått så bra då vi har lite sorg här hemma då sagt förväl till två hundar pga sjukdomar. Både jag och barnen är ledsna och man ser på hundarna också att de har borta sina vänner. Men idag kom en älskad vän hit, de...

Av Fru Lundgren - Lördag 22 juni 19:50

Igår det var det ju midsommar och vi firade som vanligt med att fara till Byske och vara på bonnstadskammaren som farmor och farfar har. Det är som tradition att fara dit och umgås med dem. Jag hade bakat lite muffins och en banankaka som vi kunde fi...

Av Fru Lundgren - Lördag 15 juni 12:28

Sitter i soffan och myser med de två yngsta barnen och ser på Nalle Puh på tv. Minstingen älskar alla filmer om Nalle Puh och jag kan snart alla filmer utantill, men det gör inget för det är så mysigt att sitta och mysa. Jag tar vara på tiden för sna...

Av Fru Lundgren - Torsdag 13 juni 21:52

Idag kl 10.30 samlades hela familjen på grabbarnas skola och kollade då alla barnen sjöng så fint. Nu har alla mina barn sommarlov. Milla fick det ju redan den sista maj men nu har även grabbarna det och till hösten har jag 3 barn som går skola, vilk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards