Direktlänk till inlägg 29 maj 2024

Feber!

Av Fru Lundgren - Onsdag 29 maj 10:48

Det är strålade sol och sjukt varmt både ute och inne. Barnen har feber och jag lider med dem i denna värme. Det är inte alls kul att ha feber då det är så varmt och jag kan inte slå på ACn då barnen ligger i soffan och den är ovanför soffan. Så just nu är fönsterna öppna på skuggsidan om huset och sen är det fläktar i fönsterna som blåser in luften. De minsta barnen är dock friska och nu är det bara de två äldre kvar som är sjuka. Så jag hoppas att de blir friska fort också. Sen får vi hoppas att jag och mannen slipper bli sjuka också.

Här hemma håller vi på att fixa sommarhagen till hästarna och fixa det nya jordgubbslandet. Vi har ju ett sen tidigare men ska bygga om det och fixa till det.

 
 
Carmen

Carmen

Torsdag 30 maj 07:58

Tråkigt med feber. Jag hoppas verkligen att dom blir friska fort och ni andra slipper bli sjuka.
Kram.

http://mylife83.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Lundgren - Tisdag 25 juni 23:36

Ligger nu i sängen med öppet fönster och fläkten på högsta nivå för att försöka kyla ner sovrummet, men det är svårt då det är 22 grader varmt ute fortfarande. Alla barnen utom Milian sover då han klagar på att det är för varmt. Roligt är ju vintern ...

Av Fru Lundgren - Söndag 23 juni 19:13


Varit lite frånvarande då jag inte mått så bra då vi har lite sorg här hemma då sagt förväl till två hundar pga sjukdomar. Både jag och barnen är ledsna och man ser på hundarna också att de har borta sina vänner. Men idag kom en älskad vän hit, de...

Av Fru Lundgren - Lördag 22 juni 19:50

Igår det var det ju midsommar och vi firade som vanligt med att fara till Byske och vara på bonnstadskammaren som farmor och farfar har. Det är som tradition att fara dit och umgås med dem. Jag hade bakat lite muffins och en banankaka som vi kunde fi...

Av Fru Lundgren - Lördag 15 juni 12:28

Sitter i soffan och myser med de två yngsta barnen och ser på Nalle Puh på tv. Minstingen älskar alla filmer om Nalle Puh och jag kan snart alla filmer utantill, men det gör inget för det är så mysigt att sitta och mysa. Jag tar vara på tiden för sna...

Av Fru Lundgren - Torsdag 13 juni 21:52

Idag kl 10.30 samlades hela familjen på grabbarnas skola och kollade då alla barnen sjöng så fint. Nu har alla mina barn sommarlov. Milla fick det ju redan den sista maj men nu har även grabbarna det och till hösten har jag 3 barn som går skola, vilk...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards