Alla inlägg den 21 juli 2022

Av Fru Lundgren - 21 juli 2022 23:02

Idag är det hela 3 månader sedan jag var inne på förlossningen och födde. Det känns både overkligt och konstigt. Overkligt att det nu är 3 månader sen han kom, men samtidigt så konstigt då det känns som om han varit här mycket längre. Om man nu kan känna så?! Jag har alltså varit mamma till fyra älskade barn i hela 3 månader och det är så otroligt kul. Har aldrig ångrat detta och är så glad att jag har mina barn och min man att kunna dela livet med och hitta på roliga saker. I morgon ska älskade Matheus in till BVC för att ha 3 månaders kontrollen och få sin första vaccin. Håller tummarna att han inte blir hängig och febrig som hans syskon blivit då de fått sina vaccin. Jag hoppas att han slipper detta då det är så tråkigt att se dom hängiga. Tack och lov går det över fort och dem blir fort pigga igen.

Här på bilden myser Matheus med sin snutte i bilbarnstolen och det är även typ ända gången jag lyckats få han att napp. Han tycker det bara är onödigt med napp då man lika gärna kan sitta fast på mig och snutta, då man ju mat också. Det är ju det bästa om man frågan honom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards