Alla inlägg den 22 mars 2019

Av Fru Lundgren - 22 mars 2019 15:10

Idag har man hunnit göra väldigt mycket och det är skönt att få sådana där dagar då man har så mycket energi och ork att man blir förvånad över hur mycket man hinner och orkar göra. Ska även tilläggas att jag är ensam med barnen också då mannen börjat om att jobba.

Men i alla fall så har jag hunnit tvätta sängkläder, städad hela badrummet och skurat golvet och rengjort toan och handfatet. Sen har jag städat undan alla tv-spel och satt dom prydligt i hyllan och sen började jag plocka in Millas kläder i hennes nya garderob och då även ta bort kläderna som varit för små. Allt detta hann jag göra på 3 timmar och då även hunnit duscha och ge barnen frukost. Sen kl 12.30 så klädde vi alla på oss och har suttit ute i solen hos momme och fikat och njutit av detta otroligt fina väder. Det är 12 grader varmt i solen och det känns så otroligt skönt att sitta ute och kunna njuta. Sen då mannen kommer hem så funderar jag om att fara ut och rida och då även ta med schäfrarna så får dom springa av sig lite energi. Dock så blir det inte haliey som får följa då hon har tratt och så är hon i löpen, så hon får inte vara med Sambo.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards