Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Fru Lundgren - 20 juli 2015 21:21

Sitter just nu här i soffan och vaggar barnvagnen med foten i hopp om att Milian ska somna. Min man är och jobbar, så jag är ensam hemma med hundarna och barnen. Vi har varit nere hos mina föräldrar nu i kväll och lekt med kusin Milo som var där med Ida. Max och Milo har sprungit runt och lekt som galningar. Eller ja Milo springer inte, han kryper. Men tro mig, dom två hinner vara överallt och busa.

Då min man idag for tidigt till jobbet så lät jag hästarna få stå idag. Jag har istället städat och fixat inne och min man har tapetsera. Så jag hoppas vi i morgon kan börja ställa tillbaka möblerna i matsalen. Just nu är det ju kaos där inne och det går typ inte att vara där. Så det ska bli skönt att snart få allt klart där inne. Ska också fixa ett nytt matbord och klä om stolarna. Så det kommer bli som nytt där inne. Skönt och vet ni, jag längtar tills det är klart och man kan få börja vara mer där inne. Det tror jag både Max och hundarna också gör. Just nu är vi ju som alla bara i tv-rummet då vi är inne och Max har ingen stor yta att leka på. Men han klagar ändå inte, vilket är skönt. Nu är vi ju mycket ute då vädret är bra. Så där får han ju göra sig av med mer energi. Vilken både han och jag tycker är skönt. Han är verkligen en ute kille och fast det ibland spöregnar så leker han glatt ute.

Nu ska man se vad det finns att se på tv och sen väntar sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards