Alla inlägg den 28 juni 2024

Av Fru Lundgren - Fredag 28 juni 16:22

Man vet att det är jobbigt varmt ute då inte ens hundarna vill ut. Startade våran AC igår så hela huset är svalt och skönt så jag förstår hundarna att de hellre är inne än ute idag, för jag känner ju som samma sak och jag är ju som ingen hund. Haha.
Haft så fullt upp i veckan att jag längtar till i helgen då man kan lägga sig på soffan och inte har några mer måsten som ska fixas. Har ändå gjort så att hästarna fått vara lediga hela veckan då jag haft så fullt upp och sen är ju Troy lite halt så jag kände att jag skippar hästarna i veckan så blir det lite mindre att göra. Nu har de ju ändå fått mat och gått på betet, men i övrigt har de inte gjort något.
Våran bil har ju punktering så vi tog min mammas bil en snabbis idag och det var verkligen inte att rekommendera då hon inte har någon fungerande AC och enligt bilen var det 27 grader i luften då vi körde så vi höll på att typ dö i bilen. Skönt att man som inte ska iväg några långa sträckor så vi behöver som ingen bil, utan det är ju mer så att min man kan fara till jobbet och ta sig hem igen. Funderar dock om man ska fara till loppisen på folkparken som är på söndag och kolla där. Det är även loppis i Piteå i morgon men jag orkar inte fara dit. Vi ska laga bilen lite snabbt och ska på måndag in och skifta däck. De nya däcken ligger ju redan i garaget men de ska slås på de fälgar som bilen har nu så det är lite trix att fixa.
Idag är man så lat att man ska beställa hem mat och fara och hämta. Orkar inte ställa mig och laga mat idag. Sen blir det nog lite filmkväll med barnen och jag ska ikväll försöka komma i säng innan kl 00. Helst redan vid 23 tiden. Det känns att man varit vaken till närmare 1-2 tiden varje natt och sett på tv.

Hoppas ni alla får en bra fredag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards