Alla inlägg den 27 juni 2024

Av Fru Lundgren - Torsdag 27 juni 17:58

Det är så varmt att man till och med svettas då man ligger stilla. Blev nyss lite kaos hemma. Upptäckte att jag glömt ta fram köttfärsen och tina den till middagen, så blev stressigt då mannen skulle åka vid 17 tiden idag till jobbet. Skyndade mig med maten och lyckades hinna fixa den så alla kunde äta, åt och skyndade mig att hämta hem hästarna från betet så slipper jag göra det ikväll då man är ensam med barnen och då jag då kom hem så inser jag att det är ju för fan punka på bilen. Och då är klockan 17.20 och min man skulle åka hemifrån redan 17.15 så det blev att ringa och fråga om vi kunde ta min mammas bil och det kunde vi. Så han skyndade att gå dit och hämta den. Så nu hoppas jag att vi kan hinna få en tid på verkstaden helst nyss för de nya däcken finns hemma men det måste slås på fälgarna som nu sitter på bilen. Så där rök hela helgens planer då vi mest troligt blir utan bil och mommes bil rymmer inte hela familjen. Men det är bara att gilla läget.

Av Fru Lundgren - Torsdag 27 juni 15:38

Finns inget som är så gulligt som kattungar. Eller ja alla djurbebisar är ju gulliga. Men kattungar och hundvalpar är så söta. Har varit och myst med min mammas kattunge Bosse som vi hämtade igår till henne. Han är så söt och speciellt då han är lurvig. Barnen älskade att leka med honom men han springer gärna runt och skriker lite då han söker sina syskon. Bosse blev väldigt glad sen då mommes andra katt Fjant kom in för då hade han någon att mysa med.

Idag är det sjukt varmt så man vill helst bara ligga stilla inne på soffan och låta AC'n gå för fullt. Till och med djuren är sega av värmen och hundarna är inte så taggade på att vara ute långa stunder.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards